امشب وداعت می کنم...!
خشک آباد
خشک آباد همینجاست بیا !
چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, :: 18:24 :: نويسنده : عبداله سلامت

امشب تُو حوض نیفتاده                  عکس قشنگ و گرد ماه

ماهیا دارن جون می دن                  پس کی میاد از گرد راه
 
امشب برای گریه هام                     ستاره ماتم می گیره
امشب ، شب آخرییه                      اشکی رو گونهَ م می میره
 
امشب تا خلوت سحر                     رو زندگی پا می ذارم
عبورم از خاطره هاست                 پا توی ابرا می ذارم
 
میخام که بی دعوت برم                  به جشن آخرین نفس
امشب وداعت می کنم                    میخام برم از این قفس
 
امشب دقیقه ها میخان                     عکس منو قاب بکنن
امیدِ بودنِ منو                             حباب رو آب بکنن
 
امشب وداعت می کنم                  باید به اون سمتا برم
دیوونه تَم ای گل من                   منو ببخش یاسِ دلم... !
 
منو ببخش که چشمتو                  میخام که بارونیش کنم 
باید برم این دلُ من                   واسه تو قربونیش کنم
سروده ی عبداله سلامت

نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت14:09---17 آذر 1391
يه زن با گوشهاش عاشق ميشه...........

و يه مرد با چشمهاش.............

به خاطره همينه كه...................

زنها آرايش ميكنند.........................

و مردها دورغ ميگن.............................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 77452
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1



کدهای جاوا اسکریپت